درباره مراحل تولید بازبینی محتوا بیشتر بدانید

بازبینی محتوا

تولید محتوا یک فرآیند بازاریابی می باشد که این فرآیند در یک بازه زمانی بلند مدت صورت می گیرد و تا اثرات خود را نمایان کند کمی به طول می انجامد. چانچه می خواهید بازاریابی شما به صورت موفق صورت گیرد باید اصل بازبینی محتوا مورد توجه قرار گیرد. بازبینی محتوا به این معناست که فرآیند تولید محتوایی که شما برای کسب و کارتان ایجاد کرده اید با فرآیند بازبینی محتوا، مورد بررسی قرار می گیرد. انجام بازبینی محتوا دارای سه مرحله کلیدی می باشد که در ادامه متن به این موضوع میپردازیم. این سه مرحله شیوه بازبینی محتوا را به شما آموزش می دهد و باعث می شود بتوانید به راحتی بازاریابی متن را انجام دهید. چنانچه شما به فرآیند تولید محتوا و بازبینی محتوا علاقه مند هستید ما را تا پایان متن همراهی نمایید.

محتواهای تولید شده در یک زمان را جمع آوری نمایید

این قسمت را می توان مهم ترین و زمانبر ترین قسمت در بازبینی محتوا نام برد. ابتدا باید زمان های مناسبی که محتوا در آن تولید شده را تعیین نمایید. به این موضوع توجه کنید که محتواهای قدیمی اطلاعات مفیدی را برای شما ندارند پس وقت خود را برای این محتواها تلف ننمایید و سعی کنید محتواهای جدید، در بازه زمانی حداکثر تا دو سال پیش را برای کار خود استفاده نمایید. سعی کنید این کار را طبق یک برنامه درست و کارا طبقه بندی کنید تا به مشکل بر نخورید.

بازبینی محتوا

انجام کار طبقه بندی محتواهای بازاریابی

در دومین مر حله از فرآیند بازبینی محتوا، سعی کنید محتواهای تولید شده ای را که جمع آوری نموده اید با یک قاعده خاص طبقه بندی کرده تا بتوان اطلاعات مفیدی را که از آن انتظار دارید برداشت کنید. لازم به ذکر است در فرآیند طبقه بندی محتوا برای انجام بازبینی محتوا باید یک الگو و قاعده خاص داشته باشید تا بتوانید این کار را به درستی انجام دهید. این مرحله برای تولید یک محتوا بازاریابی بسیار به کار می آید و متخصان امر آن را همیشه به کار می برند. این دسته بندی و یا طبقه بندی محتوا معمولاً مواردی مانند مطالب، صنایع، محتوا نویسی، افرادی خاص و … را شامل می شود. در کل می توان گفت این بخش در بازبینی محتوا یکی از بخش های مهم به حساب می آید.

بازبینی محتوا

اعتبار سنجی محتواها

این مرحله بعد از مرحله دوم صورت می گیرد. در واقع مرحله دوم نجات بخش این مرحله است تا افراد از سر در گمی نجات پیدا کنند. بعد از این که محتوا طبقه بندی گشت، مرحله بازبینی محتوا شروع می شود. در این مرحله یکی یکی محتواها را بازبینی کرده و محتواهایی را که دارای اطلاعات بسیار مفید می باشند در یک دسته بندی جداگانه قرار می دهید و محتواهایی را که اطلاعاتی به درد نخور یا غیر مفید دارند حذف می کنید.

محتواهایی را که دارای اطلاعات مفید می باشند سعی می کنید دچار تغییراتی نمایید تا بتوانید آنرا به کار ببرید؛ اما در بعضی از اوقات محتواها را نمی توان ویرایش کرد در این مرحله این محتواها را حذف کرده و آن ها را اطلاعاتی غیر مفید می دانیم. همانطور که خواندید این سه مرحله بازبینی محتوا برای بازاریابی محتوا کسب و کار را برای شما به کلی شرح داد. ما امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی مفیدی در این موضوع به شما ارائه داده باشیم.

بازبینی محتوا

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام