تکنیک های افزایش بازدید کننده وب سایت

یکی از مهمترین خواسته‌های صاحبان سایت افزایش بازدید کننده می باشد زیرا این امر اهمیت ویژه ای داشته که لازم است هر فرد صاحب کسب و کار آنلاین در صدد آن باشد. دقت داشته باشید با افزایش بازدید کننده وب سایت، طبیعتاً رتبه سایت نیز افزایش یافته که این امر در حال حاضر به یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان سایت تبدیل شده است. حال اگر شما هم تمایل دارید با مهمترین راههای افزایش ترافیک وب سایت آشنا شوید بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت افزایش بازدید کننده وب سایت

امروزه مشاهده می شود که با توجه به فراگیر شدن اینترنت بسیاری از افراد کسب و کارهای خود را به صورت اینترنتی راه اندازی کرده اند که با فروش خوبی نیز روبه‌رو بوده اند. حال باید بدانید اولین قدم جهت شروع کسب و کار آنلاین داشتن وب سایت مناسب می باشد، اما در این بین برای اینکه بتوان فروش خوبی داشت نیاز به افزایش ترافیک و افزایش بازدید کننده وب سایت می باشد زیرا این امر به گونه ای است که هرچه بازدیدکننده بیشتر باشد فروش شما با موفقیت بیشتری روبرو خواهد بود. با این حال می‌توان گفت این امر در حال حاضر اولین دغدغه و خواسته صاحبان تجارت آنلاین می باشد. با این وجود لازم است قبل از این که با روش‌های مهم و اساسی افزایش بازدید سایت آشنا شوید کمی در مورد ترافیک وب سایت اطلاعات داشته باشید. در توضیح ساده می توان گفت ترافیک سایت به معنی آن است که چه تعدادی از بازدیدکنندگان و کاربران وارد سایت شما شوند به طوری که هر ورود برابر با یک بازدید می باشد.

افزایش بازدید کننده وب سایت

افزایش بازدید کننده وب سایت به کمک تولید محتوا مناسب

با توجه به آماری که بدست آمده مشاهده می شود که مهمترین دلیل عدم موفقیت افراد در کسب و کارهای آنلاین نداشتن ترافیک کافی می باشد. حال لازم است بدانید یکی از مهمترین روش هایی که می‌تواند منجر به افزایش بازدید کننده وب سایت شود نوشتن مقالات پر بازدید و تولید محتوای مناسب می باشد. بسیاری از افراد در این باره می پندارند که اگر تنها در حوزه کاری خود اقدام به نوشتن مقاله کنند کار درستی انجام داده‌اند و با بالا رفتن تعداد صفحات سایت شان، ترافیک سایت شان هم افزایش پیدا می کند. اما لازم است بدانید این امر به هیچ عنوان درست نبوده بلکه باید مقاله‌ای که نوشته می شود با هدف خاصی باشد و برای این منظور لازم است عبارات و کلماتی که سرچ بالایی دارند را شناسایی کرده و از آنها در مقالات خود به کار ببریم. همچنین محتواهایی که بیش از هزار کلمه داشته باشند به گونه ای بوده که در دید گوگل بسیار دوست داشتنی بوده و با توجه به کامل بودن طبیعتاً نیاز کاربران را برآورده می کند. از طرفی لازم به ذکر است که نویسنده سایت باید به گونه ای محتوای خود را بنویسد و سئو نماید که رتبه خوبی گرفته که این امر مستلزم نوشتن مقالات قوی و کامل می باشد.

 افزایش بازدید کننده وب سایت

انتشار فایل های ویدیویی و افزایش ترافیک سایت

با وجود این که یکی از محبوب ترین فرمت های محتوایی ویدیو ها می باشند و معمولاً اثرگذاری بیشتری از مطالب بر روی مخاطبان دارند، می توان گفت تولید و انتشار ویدیو نیز یکی از مواردی است که می‌تواند منجر به افزایش بازدید کننده وب سایت شود. برای این امر کار سختی پیش رو ندارید بلکه می توانید همان مقاله ای را که قبلا نوشته اید به صورت پاورپوینت و تیتروار نوشته و یا حتی می توانید در مورد همان چیزهایی که در مقاله نوشته اید در ویدیو صحبت کنید. بعد از انجام این امر هنگامی که بخواهید ویدیوتان را منتشر کنید می توانید آن را در سرویس های اشتراک ویدیو ایرانی از جمله تماشا، نماشا، نمایش و آپارات منتشر نمایید.

 افزایش بازدید کننده وب سایت

ویرایش محتوای قدیمی و افزایش بازدید سایت

با وجود آن چه در ابتدا نیز بیان شد می‌توان گفت در افزایش بازدید کننده وب سایت، تولید محتوا یکی از مهمترین مواردی است که اهمیت بسیار زیادی دارد و می توان گفت مهمترین لازمه افزایش ترافیک سایت به شمار می رود. اگر شما هم تمایل دارید که در سرعت بالاتری بتوانید اقدام به افزایش بازدید کننده وب سایت خود کنید بهتر است به دنبال ویرایش محتوای قدیمی باشید. این امر که در نگاه بسیاری از افراد کم اهمیت جلوه داده باید بدانید بسیار مهم به شمار می‌رود زیرا ویرایش یک محتوای قدیمی نسبت به تولید یک محتوای جدید قدرت فوق العاده ای در افزایش بازدید وب سایت دارد.

 افزایش بازدید کننده وب سایت

فروش خدمات و محصولات دیگر روش افزایش بازدید

از جمله دیگر روش های مناسب جهت افزایش بازدید کننده وب سایت همکاری در فروش و محصولات می باشد که می تواند به صورت کاملا رایگان ترافیک سایت شما را چند برابر کند.‌ دقت داشته باشید که این امر به گونه‌ای است که اگر شما هم صاحب کسب و کاری هستید می توانید از طریق سیستم هایی که بازاریابی انجام می دهند این امر را انجام داده و موجب رونق کسب و کارتان شوید. جهت بالا بردن بازدید کننده سایت می توانید بازاریابان را استخدام کرده و با آنها پورسانتی ارائه دهید و مطمئن باشید که این عمل بسیار سریع موجب افزایش بازدید سایت تان می شود.

 افزایش بازدید کننده وب سایت

استفاده از پست مهمان و تبادل لینک

با وجود اهمیت کیفیت مطالب و اینکه بسیاری از افراد در این زمینه توانایی ندارند مشاهده می‌شود که بسیاری از سایت‌ها تمایل دارند که از شما برای تولید محتوا استفاده کنند که به این پست ها پست مهمان گفته می‌شود که می‌توان گفت استفاده و انتشار پست مهمان جزو بهترین روش ها جهت افزایش ترافیک سایت می باشد. توجه داشته باشید شما می توانید در این سایت ها محتوای ایجاد کرده و به عنوان نویسنده مهمان از وبسایت خود نیز در پست استفاده کرده و آن را تبلیغ کنید البته نیاز به تبلیغ مستقیم نبوده بلکه هنگامی آدرس وب شما در مشخصات تان باشد کفایت می کند تا افرادی جهت بازدید از وب سایت مراجعه کنند. یکی دیگر از روش های افزایش بازدید کننده وب سایت واقعی تبادل لینک می باشد به طوری که می توانید در حوزه کاری با همکاران خود تبادل لینک کنید برای این امر می‌توانید لیستی از همکاران خود در حوزه فعالیت تان تهیه کرده و به آنها ایمیل بزنید و پیشنهاد تبادل محتوا را بدهید. در این زمینه اگر بتوانید قدرت مذاکره خود را بالا ببرید به طور حتم می توانید راحت تر همکارانتان را جهت همکاری و تبادل لینک متقاعد نمایید.

 

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام