افزایش ترافیک سایت با تولید محتوای سبز

تولید محتوای سبز

اهمیت تولید محتوای سبز با نگاه به آمار درآمد وبلاگ ها احساس می شود. بر اساس آمارهای اعلامی، بیش از ۹ درصد وبلاگ های اینترنت، درآمدی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار در ماه دارند و این موضوع به دلیل ترافیک کم سایت و نا کارآمد بودن محتوای ارائه شده در آنهاست. شاید یکی از عمده ترین دلایل شکست این نوع وبسایت ها نیز کمبود ترافیک باشد اما تولید محتوای سبز به شما کمک می کند تا ترافیک سایتتان را افزایش داده و جذابیت زیادی برای کاربران ایجاد کنید.

تولید محتوای سبز طولانی خوب نیست

بیایید این دیدگاه غلط را کنار بگذاریم! محتوای طولانی دیگر جواب نمی دهد و مردم می خواهند در کوتاهترین زمان، محتواهایی سرشار از نکات مهم و عملی را بخوانند. در تولید محتوای سبز توجه زیاد به حواشی و جزئیات ریز مطرح نیست بلکه شناخت نیاز مخاطبان و ارائه کوتاهترین و در عین حال کاربردی ترین محتوا مورد نظر است. برای تولید محتوای سبز، همیشه سوالاتی را از خود بپرسید. این سوالات عبارتند از:

چه چیزی مخاطبان هدف مرا رنج می دهد؟ آرزوی مخاطبان هدف من برای حل یک مشکل چیست؟ آنها از چه چیزی استقبال می کنند؟ به دنبال یادگیری چه چیزهایی هستند؟ چه چیزی باعث استرس و نگرانی آنان شده است؟ و…

درصورتی که پرسش های بالا را از خود بپرسید، در تولید محتوای سبز پادشاه خواهید بود و مطالبی خواهید نوشت که ترافیک سایتتان را چند برابر می کند. خاصیت اینگونه پرسش ها آن است که هرکدام به یک مشکل خاص پاسخ می دهند و یک مخاطب با هدف خاص را پوشش می دهند. بنابراین اگر محتواهایی برای افرادی خاص بنویسید، باعث افزایش ترافیک سایت خود خواهید شد.

تولید محتوای سبز

یک نکته مهم در تولید محتوای سبز

ایجاد محتواهای سبز طولانی همیشه بد نیست و اتفاقا در نتایج جستجو، معمولا مطالبی رتبه بالاتری دارند که طولانی تر و جامع ترند. بنابراین برای تولید محتوا سبز، می توانید مطالبی جامع و کامل را در نظر بگیرید و در مقابل، یک جعبه فهرست قرار دهید تا مخاطبان به آسانی به قسمتهای مختلف متن دسترسی پیدا کنند. همچنین می توانید از عناصر بصری برای دسته بندی قسمتهای مختلف متن استفاده کرده و خواندن متن را برای کاربران آسان تر کنید.

تولید محتوای سبز

بنابراین در تولید محتوا همیشه این موضوع را رعایت کنید که متن نباید خسته کننده باشد و در عین حال، جامعیت و همه جانبه بودن را رعایت کند. این جامعیت و همه جانبه بودن، باید برای یک مخاطب خاص جلوه کند و گروه بخصوصی را شامل شود.

تولید محتوای سبز یک کار هوشمندانه

جالب است بدانید ۶۵ درصد از ترافیک سایت شما را محتواهای سبز تشکیل می دهند که در دسته بازاریابی محتوایی قرار دارند. اینگونه محتواها، تاریخ انقضا ندارند و هرگز از کیفیت آنها کاسته نمی شود. بنابراین همیشگی هستند و جذابیت بسیاری را برای مخاطبان هدف ایجاد می کنند. تولید محتوای سبز به دلیل اینکه جذاب است، باعث افزایش انگیزه و علاقه نویسنده و صرفه جویی در وقت وی می شود.

همچنین این کار اعتمادهای زیادی را نسبت به کسب و کارتان کسب خواهد کرد و احساس خوب را در بین مخاطبانتان پراکنده می کند. تولید محتوای سبز باعث می شود تا سایتتان به صورت دائمی، رتبه خوبی در نتایج جستجو کسب کند و آمار ترافیکتان بالا رود. همچنین باعث افزایش سئو سایت و کاهش درصد شکست کسب و کارتان می شود. تمامی این مزایا، فقط در تولید محتوای سبز گنجانده شده است.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام