بازاریابی اینترنتی چگونه میتواند در سئو سایت موثر باشد؟

سئو سایت یکی از مهمترین ویژگی هایی است که سبب بهینه شدن وبسایت شما می شود. برای اینکه بتوانید در رقابت پیروز شوید نیاز دارید کانفیگ های سئو را روی وبسایت خود پیاده سازی کنید. از عوامل موثر بر سئو سایت می توان به رپورتاژ آگهی، بازاریابی اینترنتی، خرید بک لینک، برند سازی، تولید محتوا اشاره کرد. در این یادداشت موضوع بحث ما بازاریابی اینترنتی است که نکات مربوط به آن را بیان می کنیم.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

در کسب و کار های غیر آنلاین مفهوم بازاریابی به جذب مشتری باز می گردد. حال در بستر اینترنت هم بازاریابی اینترنتی به معنای جذب مشتری و کاربران و تبدیل آنها به مشتری وفادار است. بازاریابی اینترنتی توسط افراد زیادی از جمله متخصصان سئو، طراحان وب و کاربران اینترنت انجام می شود. در بازاریابی اینترنتی هدف تبلیغات نیست بلکه شناساندن محصول و خدمات به دیگر کاربران برای ارائه خدمات به آنها است. کیفیت ارائه خدمات در این روش بسیار مهم است.

 بازاریابی اینترنتی

مزایای بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی مزایای بسیاری دارد.این مزایا باعث می شود همه روزه تعداد کاربرانی که از بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند افزایش یابد و فرصت های جدید شغلی پدید بیاید. بسیاری از مشاغل به واسطه این نوع بازاریابی توانسته اند رونق بگیرند. از جمله مزایای بازاریابی اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

داشتن دامنه وسیع مردم: شما در این نوع بازاریابی با افراد زیادی در ارتباط خواهید بود. از جمله می توان به شهر های مختلف اشاره نمود. با رواج اینترنت محدودیت های استانی و شهری از بین رفته است و مشتریان شما می توانند از هر منطقه ای با شما در ارتباط باشند. ارتباطات مردم با شما به معنی گسترش کسب و کار شماست.

هزینه بسیار کم: هزینه بازاریابی اینترنتی در مقایسه با بازاریابی غیر اینترنتی بسیار کم است. هزینه کم و تاثیر به سزای این نوع بازاریابی سبب شده است افراد زیادی از این بازاریابی برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنند.

داشتن تنوع: در این نوع بازاریابی تنوع حرف اول را می زند. بستر اینترنت روش ها و فرصت های زیادی را در جهت ارتقاء کیفیت خدمات پدید آورده است. بازاریابی مبنی بر اینترنت دارای روش های متعددی است که در قسمت های بعدی به تفصیل به آن می پردازیم.

 بازاریابی اینترنتی

تاثیر بازاریابی اینترنتی بر سئو سایت

مهم ترین بخش بازاریابی مبنی بر اینترنت تاثیر به سزای آن روی سئو سایت است. زمانی که شما به بازاریابی اینترنتی می پردازید ملزم به داشتن وبسایت سئو شده هستید. حال اگر بخواهید بازاریابی پر بازدهی داشته باشید اگر از تمامی روش های آن استفاده کنید مشاهده می کنید که کاربران زیادی وارد سایت شما می شوند و بازدهی سایت بالا می رود. در نهایت تعداد کلیک هایی که به سایت شما وارد می شود افزایش می یابد. این مورد می تواند تاثیر به سزایی در سئو داشته باشد. از جمله اینکه محتوای سایت شما محبوب تر می شود، برند شما محبوب تر می شود و رتبه سایت شما نسبت به قبل بهتر می شود.

 بازاریابی اینترنتی

سئو سایت و برندینگ

همانطور که بازاریابی بر سئو تاثیر دارد. سئو هم بر برندینگ موفق تاثیر دارد. زمانی که شما محصولی را تولید می کنید در نهایت آن را به فروش می رسانید. حال اگر فروش شما به صورت اینترنتی و مبنی بر بازاریابی اینترنتی باشد موفقیت چند برابر می شود. در واقع سئو باعث می شود برندینگ شما موفق شود. فرض کنید تمامی ویژگی های سئو از جمله تولید محتوای و رپورتاژ آگهی و غیره را انجام داده اید. تمامی این روش ها در جهت برندینگ عمل می کند و باعث دیده شدن برند شما در سطح اینترنت می شود. به طور مثال هدف رپورتاژ آگهی صرفا آگاه کردن کاربر از محصولات جدید با برند شما در وبسایت های مختلف است.

 بازاریابی اینترنتی

تعرفه سئو سایت

همواره تعرفه سئو سایت برای سایت های مختلف و کلید واژه های مختلف متفاوت است. به طور مثال اگر کلید واژه های شما جزء کلید واژه های بسیار محبوب باشد طبیعتا میزان هزینه مورد نیاز آن بیشتر خواهد بود. اما تعرفه سئو سایت از حدود خاصی بالاتر نمی رود. برای اینکه تعرفه سئو را استعلام بگیرید از طریق راه های ارتباطی سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

روش بازاریابی اینترنتی

روش های بازاریابی اینترنتی بسیاری وجود دارد که شما را در کسب و کارتان موفق می کند. از جمله روش های بازاریابی اینترنتی می توان به ایمیل مارکتینگ، سوشیال مارکتینگ، رپورتاژ آگهی و غیره اشاره نمود.

ایمیل مارکتینگ در واقع به معنای بازاریابی از طریق ایمیل است. سناریو کلی آن به این شکل است که می توانید با استفاده از آن به مخاطبان خود ایمیل هایی از تخفیف ها و جدید ترین محصولات ارسال کنید و آن ها را از اخبار و اطلاعات محصولات مطلع کنید. نکته ای که در ایمیل مارکتینگ مهم است: سعی کنید پیام های خود را به صورت اسپم ارسال نکنید تا کاربرانتان را از دست بدهید. اگر به صورت مناسب و طبق استراتژی خاص اقدام کنید می توانید موفق شوید. در صورتی که در خصوص ایمیل مارکتینگ سوالی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

سوشیال مارکتینگ: سوشیال مارکتینگ از مهم ترین مورد در بازاریابی اینترنتی است. سوشیال مارکتینگ به معنای استفاده از شبکه های اجتماعی در جهت تبلیغات و فروش است. استفاده از شبکه هایی چون اینستاگرام، گوگل پلاس و لینکداین می تواند شما را در امر فروش موفق نماید. در میان روش های بازاریابی اینترنتی سوشیال مارکتینگ توانسته است بسیار موفق تر عمل نماید. در سوشیال مارکتینگ می توانید با استفاده از عکس، ویدئو، متن و کلیپ ها اقدام به اطلاع رسانی و تبلیغ نمایید. یکی از مزیت های سوشیال مارکتینگ این است که دست شما برای طراحی و ارسال تبلیغات بسیار باز است و هیچ محدودیتی ندارید. حتی به عنوان بک لینک هم می توانید استفاده کنید. بک لینک در سوشیال مارکتینگ به این صورت است که مثلا لینک صفحه محصول را در اینستاگرام خود قرار می دهید و کاربران برای خرید محصول به صفحه سایت شما مراجعه می کنند. به این طریق اگر بازخورد هایی که از اینستاگرام برای سایت شما دریافت می شود بالا برود سئو سایت شما خود به خود بهبود می یابد.

رپورتاژ آگهی: رپورتاژ آگهی حاوی تبلیغاتی با برند شما است. اگر محصول جدیدی تولید کرده اید می توانید آن را در قالب یک آگهی به وبسایت های معتبر بدهید تا آن را به نمایش بگذارند. رپورتاژ آگهی باعث افزایش کاربران سایت شما در سطح وب می شود.

 بازاریابی اینترنتی

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام