آنچه در مورد تبلیغات آنلاین ۲۰۱۹ نمی دانید

همه افرادی که در حوزه تجارت آنلاین فعالیت می کنند همه روزه خود را بروز کرده و در مورد تبلیغات آنلاین اطلاعات کسب می کنند. در این میان باز هم مواردی نظیر برند سازی، الگوریتم های اینستاگرام وجود دارد که نمی دانید. اگر به این نکات توجه کنید می توانید فعالیت خود را بهبود بخشیده و بازدهی را بالا ببرید، با ما همراه باشید.

چرا استراتژی های تبلیغاتی به شما کمک می کنند پیشرفت سریع تری داشته باشید؟

پیشرفت سریع در بحث فروش به این معناست که شخص می تواند در بازار رقابت پیشگام باشد. فرض کنید کسب و کار شما در روز های اول ورود به بازار توانسته است خیل عظیم فروش را داشته باشد، این به معنای افزایش کیفیت، افزایش رقابت، افزایش تقاضا و شناخت بیشتر مردم از محصول شما است. چندی از استراتژی های تبلیغاتی که باعث می شود در بحث فروش و تبلیغات آنلاین روند بهتری داشته باشد که در سال ۲۰۱۹ بیش از هر چیزی مهم هستند را در زیر بیان می کنیم:

۱- خطاهای سایت

خطاهای سایت نه تنها شامل مواردی زیادی نظیر کانفیگ های سئو، سرعت لود صفحات، سرعت پینگ و غیره می شود بلکه صرفا زمانی که سایت شما کاربر واقعی داشته باشد مشاهده می شود. این خطاها که تحت عنوان خطاهای منطقی بیان می شود در واقع شامل لینک های ناقص، اطلاعات نادرست محصولات، دستورالعمل های نامشخص و خطاهای تحت سرور هنگام پرداخت آنلاین می باشد. زمانی که کاربر با سایت شما کار می کند اگر این خطاها را مشاهده کند قطعا از خرید و اعتماد به شما منصرف خواهد شد و تبلیغات آنلاین شما با شکست مواجه می شود. با استفاده از ابزاری نظیر optimazer سعی کنید این خطاهای منطقی را شناسایی کرده و در نهایت آن ها را رفع کنید. یکی از عواملی که به شما کمک می کند تحلیل نرم افزار است. تحلیل نرم افزار روی تمامی موارد نظیر وب اپلیکیشن ها، موبایل اپلیکیشن ها انجام می شود و اطلاعات حاصل از آن قابل بررسی و ثبت می باشد. این اطلاعات می تواند شامل تمامی نقاط قوت و نقاط ضعف روند کاری و همچنین تحلیل رفتاری کاربران شما باشد.

 تبلیغات آنلاین

۲- نظرات کاربران و تبلیغ

۹۰ درصد کاربران قبل از خرید محصول سعی می کنند نظرات سایر کاربرانی که از محصول مورد نظر استفاده کرده اند را بخوانند. بنابراین سعی کنید که کاربران به ساده ترین شکل ممکن وارد سایت شده و نظرات خود را به صورت حقیقی بنویسند تا بتوانید محصولات خود را به راحتی به فروش برسانید. نظرات کاربران تاثیر به سزایی در جذب و دفع کاربر دارد. اینکه کاربران نظریات اطمینان آمیز و میزان رضایت خود را در سایت شما بیان کنند می تواند باعث شود کاربران دیگر هم جذب سایت شما شوند. اما دقت داشته باشید که نظرات حقیقی و واقعی باشند چرا که در برخی از سایت ها افراد اقدام به درج نظرات کاذب می کنند که در دراز مدت به کسب و کار شما لطمه زیادی وارد می کند و امروزه شبکه رقابت فروش آنلاین بسیار دقیق تر و هوشمندانه تر عمل می کند. این شیوه به گونه ای زیر دسته تبلیغات آنلاین محسوب می شود.

 تبلیغات آنلاین

۳- شبکه های اجتماعی و تبلیغات

امروزه بیش از سه ممیز چهل و هشت میلیارد نفر از جمعیت کرده زمین از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند که نسبت به سال گذشته نه درصد افزایش داشته است. به این معناست که چهل و پنج درصد افراد روی کره زمین از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. شما نیز باید بتوانید از این بستر مهم به خوبی استفاده کنید. استراتژی هایی که در این زمینه وجود دارد شامل الگوریتم تولید محتوای اینستاگرام، پشتیبانی های بیست و چهار ساعته، عرضه قیمت مناسب و ایجاد صفحات مورد علاقه کاربران در حوزه کسب و کار مربوطه است. در خصوص الگوریتم تولید محتوای اینستاگرام که مهم ترین آنهاست می توان گفت ارسال محتواها طبق زمان بندی خاص بسیار مهم است. استفاده از هشتگ گذاری ها، پاسخ به کامنت ها و برگزاری مسابقات و نمایش ویدئو های جالب می تواند تاثیر به سزایی در تبلیغات آنلاین داشته باشد.

 تبلیغات آنلاین

۴- تبلیغات آنلاین با گوشی تلفن همراه

در سال دو هزار و نوزده عمده کاربران شبکه های مجازی و اینترنت با استفاده از تلفن همراه فعالیت می کنند که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. لذا موثر ترین شیوه تبلیغات آنلاین بررسی رفتار کاربران و فهمیدن علایق آنها از طریق آمارهای سایت و بازدید های آنها و نوع مکالمات آنها است. اگر بتوانید بر اساس علایق آنها تبلیغات خود را ادامه بدهید تاثیر بسزایی در فروش خود خواهید داشت. برای بدست آوردن این آمار ها می توانید ابزار های مختلف را در سایت خود نصب کنید و یا با دقت فراوان به آنالیز کاربران و فالوور های اینستاگرام و تلگرام و سایر شبکه های مجازی خود بپردازید.

۵- ریسپانسیو دیزاین و سئو

سال های قبل  ریسپانسیو دیزاین و تاثیر سئو در تبلیغات اهمیت داشت اما امروزه این اهمیت بسیار چشم گیر شده است. همانطور که در قسمت قبل بیان کردیم افراد با استفاده از تلفن همراه وارد سایت شما می شوند بنابراین بهتر است طراحی سایت شما به گونه ای باشد که با موبایل کارایی عالی داشته باشد و سئو سایت شما نه تنها قابلیت رقابت با سایت های دیگر را داشته باشد بلکه قابلیت جذب مخاطب طبق الگوریتم های گوگل را هم داشته باشد. بحث سئو در واقع شامل مواردی زیادی می شود اما مهمترین بخش آن محتواهای سئو شده است. این محتواها اغلب با استفاده از الگوریتم های گوگل نظیر پاندا، کبوتر و گوگل دنس و غیره ایجاد می شود. هر چه مهارت نویسنده محتوا در درک مطلب بیشتر باشد بیشتر می تواند خواننده را از طریق تبلیغات آنلاین جذب کند.

 تبلیغات آنلاین

۶- تبلیغات آنلاین دسته بندی ها و آرشیو مطالب

امروزه افراد بسیاری با معضل انبوه اطلاعات مواجه هستند. این افراد برای غلبه بر این موضوع مجبور به استفاده محدود از شبکه های اجتماعی و وبسایت های گوناگون هستند. لذا برای اینکه بتوانند از این بستر ها استفاده مناسب داشته باشند ابتدا به سرتیر ها و جدید ترین موضوعات و بررسی آرشیو سایت می پردازند. در صورتی که سایت از آرشیو و دسته بندی مناسب برخوردار نباشد ناچارا در طی مدت دو ثانیه سایت شما و صفحه مجازی شما را ترک می کنند. لذا برای جلوگیری از این موضوع بهتر است آرشیو مطالب خود و دسته بندی های سایت خود را با دقت ایجاد و بروز رسانی نمایید. برای اینکه بتوانید دسته بندی های مناسبی در سایت ایجاد کنید می توانید از فیلتر های مختلف نظیر زمان درج، موضوع، منابع، رده سنی و غیره استفاده کنید. آرشیو مطالب تاثیر به سزایی در تبلیغات آنلاین و مشتری وفاداری دارد.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام