از تاثیر کامنت های کاربران در سئو داخلی سایت چه می دانید

یکی از مهم ترین بخش هایی که باید اهمیت بسیار زیادی در بهینه سازی سایت خود داشته باشید و تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت شما دارد، میزان رضایت کاربران از محتوای تولید شده توسط شما می باشد. زمانی که یک مخاطب محتوایی کاربر پسند را مطالعه می کند، تشویق به کامنت گذاری، ارائه نظرات و پرسیدن سوال زیر پست شما می کند و این مسئله، شروع کار بهینه سازی داخلی سایت شما به شمار می رود. در این مقاله به بررسی دلیل اهمیت استفاده از محتوای جذاب برای دریافت تعداد کامنت های بالا و اهمیت آن در سئوی داخلی سایت خواهیم پرداخت. کامنت هایی که مردم پایین پست های شما در صفحات اینترنتی می گذارند، بسیار پر اهمیت است و در صورتی که پست شما کامنت های اصلی زیادی داشته باشد، گوگل آن را به عنوان یک محتوای جذاب در نظر گرفته و به سایر مخاطبین پست شما را معرفی می نماید.

 سئو سایت

چرا کامنت دارای اهمیت است؟

یکی از مهم ترین پارامترهای گوگل برای دادن امتیاز به وب سایت های مختلف را می توان به روزرسانی هر روزه محتوا دانست. این کار می تواند برای شما وقت گیر باشد ولی اگر محتوای شما روزانه چند کامنت دریافت کند، قطعا به دلیل بروزرسانی پیج، مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرد. همچنین ربات های گوگل چک می کنند که در دایره کلمات کلیدی وارد شده درون محتوا، چه پست هایی هستند که بیشترین میزان رضایت را داشته اند و یکی از اصلی ترین پارامترهای موتورهای جستجو برای رضایت سنجی را می توان کامنت گذاری عنوان نمود. شما می توانید با دریافت کامنت های بسیار زیاد در یک صفحه، پست را به عنوان یک محتوای جذاب به موتورهای جستجو معرفی نمایید. همچنین دریافت کامنت دارای تاثیر بسیار زیادی در افزایش کلمات کلیدی و گسترش کلمات مورد بررسی موتورهای جستجو کرده و رتبه بسیار بهتری را برای وب سایت شما به ارمغان خواهد آورد. در صورتی که می خواهید در مورد اهمیت کامنت گذاری در سئو سایت بیشتر اطلاعات کسب نمایید و با نحوه دریافت کامنت های متنوع بیشتر آشنا شوید، ادامه این مقاله می تواند برای شما گزینه ای مناسب باشد.

 سئو سایت

تشویق مخاطب به ابراز نظر

یکی از مهم ترین کارهایی که برای سئو سایت خود می توانید انجام دهید، تشویق مخاطبین به ابراز نظر و درج کامنت می باشد. این کار به سئو سایت داخلی شما کمک شایانی کرده و می تواند گزینه ای بسیار مناسب به خصوص برای رسانه ها و سایت های خبری به شمار رود. اینترنت، یک رسانه تبادل اطلاعات به صورت دو طرفه است که کاربران می توانند در محتوای آن تاثیرگذار باشند. محتوای درج شده شما نباید به صورت یک طرفه باشد و هر چقدر کامنت ها و نظرات کاربران بیشتر باشد، قطعا شما می توانید با تشویق مخاطبان در انتهای هر پست و استفاده از تولید محتوای اصولی، کاربران را به ثبت نظر تشویق نمایید. همچنین در صورتی که وب سایت شما در زمینه آموزشی در حال فعالیت است، می توانید با پاسخ دادن به سوالات کاربران، سئو سایت خود را تقویت نمایید. لازم به ذکر است که به روزرسانی هر روزه صفحه مربوط به محتوای شما می تواند به گرفتن رتبه های بسیار خوب از سایت گوگل کمک شایانی نماید و در بهینه سازی داخلی سایت نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. در بازاریابی الکترونیکی، استفاده از نظرات کاربران جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

 سئو سایت

چگونه نظرات را منتشر کنیم؟

اسپم ها، سئوی کلاه سیاه و بسیاری دیگر از مواردی که برخی از رقیبان یا کاربران برای شما ارسال می کنند جایی در وب سایت شما ندارند حتی در کامنت ها. زمانی که شما می خواهید یک وب سایت تعاملی را ایجاد کرده و از نظرات مشتریان خود آگاه شوید، باید بدانید که لازم است از انتشار بدون بررسی کامنت ها خودداری کرده و برای انتشار نظرات، در ابتدا آن ها را بررسی نمایید. همواره سعی کنید کامنت هایی را منتشر نمایید که در مورد موضوعی که در رابطه با آن محتوا تولید کرده اید سوالی مطرح شده باشد و سپس ادمین وب سایت با رعایت کلمات کلیدی، قوانین تولید محتوا و سئو سایت به آن سوال پاسخ دهد. همچنین می توانید نظرات مثبتی که نسبت به محتوای شما داده شده است را منتشر نمایید. در کل می توان گفت که بیشتر نظراتی را منتشر کنید که مفید بوده و از کلمات مناسبی در آن ها استفاده شده است. البته شایان ذکر است که برای درج کامنت های منتشر شده شما باید یک نظر مثبت در کنار یک نظر منفی را منتشر نمایید که نظر منفی باید انتقادی باشد به محتوا و یا به چالش کشیدن صحت محتوا و در پاسخ به طور دقیق پاسخ کاربر را بدهید.

 سئو سایت

تعداد کامنت ها را افزایش دهید

روش های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان، تعداد کامنت هایی که برای پست شما گذاشته می شود را افزایش دهید. از مهم ترین روش هایی که می توانید استفاده کنید می توان به پاسخ دادن کامنت ها به طور کامل و در انتها سوال پرسیدن از کاربری که کامنت را مطرح کرده است و سایر کاربران، درخواست کردن از کاربران برای درج تجربیات شخصی خود در زمینه ای که محتوا تولید شده است و شما پستی را نگارش کرده اید؛ ایجاد یک سری ابهام های کوچک و نه کلی در محتوا برای آن که کاربران مجبور به پرسیدن سوال در کامنت ها از شما شوند. در نهایت می توان گفت که دریافت کامنت ها می تواند روش بسیار ساده ای برای بهبود سئو سایت شما به شمار رود. شما باید بتوانید از این روش بسیار ساده و ارزان قیمت برای افزایش بهینه سازی و سئو سایت خود بهره بگیرید. در نهایت می توان گفت که اگر سئو سایت شما برایتان اهمیت دارد و می خواهید رتبه های خوبی را از گوگل دریافت نمایید، تشویق کاربران به کامنت گذاری شیوه ای بسیار مناسب می باشد.

 سئو سایت

کلام آخر

در کل می توان گفت که روش های بسیار زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد که در بهینه سازی و سئو سایت شما بسیار تاثیرگذار می باشد. تولید محتوایی که کاربران را وادار به درج کامنت در صفحه مجازی شما نماید یکی از این روش ها است که در این پست به بررسی و روش های موجود برای دریافت کامنت های زیاد اشاره کردیم. به کامنت های کاربران خود اهمیت داده و از آن ها بخواهید تا از شما در بخش نظرات سوالات خود را بپرسند.

 

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام