اطلاعاتی در رابطه با انتخاب برچسب و کلمات کلیدی مناسب

در انتخاب مناسب ترین کلمات کلیدی می بایست به چند نکته مهم توجه کنید. عدم استفاده از برند و کلمات کلیدی رقابتی تر از مواردی است که توصیه می شود نویسندگان به آنها توجه کافی نمایند. در ادامه بیشتر به این نکات خواهیم پرداخت.

مناسب ترین کلمات کلیدی و برچسب ها

یکی از رازهای موفقیت سایت های وردپرسی انتخاب مناسب کلمات کلیدی است. در واقع برای بهبود وضعیت سئو برخی موارد باید رعایت شوند که یکی از مهم ترین آن ها برچسب مناسب یا به اصطلاح کلمه کلیدی درست می باشد. عدم توجه به این موضوع نه تنها رتبه سایت شما را کاهش خواهد داد بلکه بازدید کنندگان سایت شما نیز به مراتب کمتر از حد ممکن خواهند بود. در ابتدای این مقاله به یک موضوع مهم اشاره ای خواهیم کرد و آن تفاوت میان عبارات کلیدی و برچسب هاست که می بایست عنوان کنیم هیچ گونه تفاوتی میان این ۲ وجود ندارد و هر کدام می تواند جایگزین دیگری شود. در تعریف کلی از کلمه کلیدی می توان آن را عبارات کوتاهی دانست که در هر نوشته مورد استفاده قرار می گیرد. در انتخاب کلمات کلیدی مناسب می بایست به چند نکته مهم توجه کافی داشت که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی مناسب با محتوای مقاله

همان طور که در بحث قبلی نیز عنوان کردیم کلمات کلیدی عبارات کوتاهی هستند که می بایست دارای ویژگی های مهمی باشند. یکی از مهم ترین آنها هم خوانی این کلمات با موضوع نوشته و یا مقاله ای است که در سایت قرار داده شده است. به هیچ عنوان توصیه نمی شود از کلمات و عبارات رندومی برای این امر استفاده شود. دقت در انتخاب بهترین کلمات کلیدی از اهمیت بسیاری برخوردار است و بسیاری از نویسندگان تلاش می کنند عبارات کوتاهی که مرتبط با موضوع مقاله است را انتخاب نمایند. در واقع کلمه کلیدی می بایست توضیح کلی از نوشته ای باشد که در دست نگارش است. نکته مهم بعدی این است که مخاطبان با جستجو کلمات کلیدی انتخابی شما بتوانند وارد سایت مورد نظر شده و مقاله نگارش شده را مورد مطالعه قرار دهند بنابراین به هیچ عنوان توصیه نمی شود در انتخاب این کلمات سهل انگاری شود.

کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی مناسب بر اساس پیشنهاد گوگل

همان طور که در بحث قبلی نیز یادآور شدیم می توانید از موضوع و محتوای مقاله برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. یک راه دیگر برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب توجه به پیشنهادات گوگل می باشد. برای این امر می توانید کلمه مورد نظر را در سرچ باکس گوگل تایپ کنید تا با چندین عبارات کوتاه که پیشنهادات گوگل است مواجه شوید. این راه یکی از موثر ترین و در عین حال مناسب ترین پیشنهاداتی است که برای انتخاب کلمه کلیدی در نظر گرفته می شود. توجه کنید که می توانید از دکمه space قبل از کلمه تایپ شده استفاده کنید تا کلمات بیشتری را مشاهده نمایید.

کلمات کلیدی

چند نکته مهم در انتخاب کلمه کلیدی

یکی از مهمترین موضوعات در رابطه با سئو و وردپرس انتخاب کلمات کلیدی مناسب است که در ۲ بخش قبلی به ۲ روش برای یافتن این عبارات اشاره کردیم؛ اما اگر قصد دارید از عبارات مناسب استفاده کنید توصیه می کنیم از انجام چند روش تا حد ممکن خودداری کنید. عدم استفاده از برند و کلمات کلیدی رقابتی دو موضوعی است که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

کلمات کلیدی

عدم استفاده از برند در کلمات کلیدی

برای این که میزان بازدید کننده سایت خود را افزایش دهید می توانید از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمایید اما این موضوع نباید باعث شود که شما از برندهای شناخته شده جهت افزایش بازدید کننده استفاده کنید. بسیاری از سایت ها بدون توجه به موضوع و مطالب درج شده از برندهای معروف در کلمات کلیدی خود استفاده می کنند و با این امر مخاطبان را به سمت نوشته خود می کشانند ولی زمانی که بازدید کنندگان وارد سایت می شوند مقاله و نوشته ای را مشاهده می کنند که هیچ ارتباطی با مطالب مورد نظر آن ها ندارد. این موضوع می تواند اعتبار سایت شما را به خطر بیندازد؛ بنابراین توصیه می کنیم در زمان انتخاب کلمه کلیدی تا حد ممکن از عبارات و کلمات واقعی استفاده نمایید هر چند میزان کلیک و بازدید کننده شما بالا نباشد.

کلمات کلیدی

عدم استفاده از کلمات کلیدی رقابتی

برخی از افراد برای بالا بردن تعداد بازدید کننده به انتخاب کلمات کلیدی رقابتی می پردازند بدون این که به یک موضوع مهم توجه کافی داشته باشند. شاید در ابتدای امر این کلمات نوشته شما را به صفحات اول و بالای گوگل انتقال دهند اما پس از مدتی این امکان وجود دارد که نوشته شما به دلیل افت کلمات انتخاب شده به صفحات بعدی منتقل شوند. این نکته را بدانید که انتخاب کلمه کلیدی رقابتی میزان شکست شما را به مراتب افزایش خواهد داد بنابراین برای انتخاب این کلمات از هزینه های بالا و سنگین چشم پوشی نموده و وقت خود را برای انتخاب کلمه کلیدی کم رقابت تر صرف کنید. این نکته را بدانید که تعداد ۱۰ کلیک مناسب در روز بهتر از تعداد کلیک بالا و پوچ است. رتبه داشتن در کلمات کلیدی مرتبط می تواند موفقیت های بعدی جهت رسیدن به صفحات اول گوگل را برای شما رقم بزند.

کلمات کلیدی

جمع بندی در رابطه با انتخاب کلمات کلیدی مناسب

برای فهم بهتر جهت انتخاب کلمات کلیدی مناسب توصیه می کنیم به چند نکته مهم که در این بخش به آنها خواهیم پرداخت توجه کافی نمایید. توصیه می کنیم در ابتدا به حذف کلمات و عبارات کلیدی کلی اقدام کنید. به عنوان مثال دانلود یک کلمه کلیدی کلی است چرا که می تواند عباراتی مانند دانلود فیلم، دانلود آهنگ، دانلود موسیقی، دانلود برنامه و چندین مورد دیگر را در برگیرد و در نتیجه امکان بالا رفتن رتبه شما را کاهش دهد. در مرحله بعدی در ابتدا توصیه می شود که از کلمات و عبارت کلیدی کوتاه تر، رقابتی تر و همچنین پرترافیک تر در انتها استفاده کنید و تا حد امکان سعی کنید از کلمات و عباراتی در ابتدا استفاده کنید که طولانی تر، کم ترافیک تر و همچنین کم رقابتی تر باشند. با رعایت این نکات مسلماً می توانید وضعیت سئو خود را بهبود بخشیده و رتبه سایت وردپرسی خود را بالاتر ببرید. نوشتن یک مقاله کار مهمی است ولی این نکته را بدانید که انتخاب کلمات کلیدی یک هنر است که از توانایی هر نویسنده ای خارج است.

در اینجا این مطلب درباره انتخاب برچسب و کلمات کلیدی به پایان رسید! جهت کسب اطلاعات درباره چگونگی انتخاب کلیدواژه کانونی می توانید مطلبی با عنوان چگونه کلید واژه کانونی انتخاب کنیم را مطالعه بفرمایید.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام