با سئو خارجی سایت بیشتر آشنا شویم

سئو خارجی سایت

طراحی سایت و ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ امروزه سبب شده است تا شما بتوانید هرچه بهتر کسب و کار یا سایت خود را معرفی کرده و محصولات خود را در بازار عرضه نمایید. سئو خارجی سایت در واقع به مجموعه اقداماتی گفته می شود که خارج از سایت شما انجام داده شده ولی در نهایت با بهبود رتبه سایت شما، بهینه سازی سایت شما را راحت تر کرده و به شما برای پیشرفت در دنیای تجارت الکترونیک کمک می کند. در ادامه شما را با سئوی خارجی سایت بیشتر آشنا کرده و راهکارهایی برای انجام هرچه بهتر سئو خارجی سایت می دهیم.

سئو خارجی سایت چیست و چرا باید انجام شود؟

دو نوع مهم از سئوی سایت ها که امروزه مورد استفاده قرار گرفته می شود را می توان سئوی داخلی و سئوی خارجی یا (سئو off page) دانست. سئوی خارجی متاسفانه امروزه با بک لینک اشتباه گرفته می شود و این در صورتی است که بک لینک گرفتن از سایر سایت ها تنها قسمتی از انجام سئو خارجی به شمار می رود. در ادامه شما را با بهترین روش های بهینه سازی خارجی سایت آشنا کرده و بهترین روش ها را معرفی می کنیم که می توانید با استفاده از آنها رتبه سایت خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

سئو خارجی سایت

شبکه های اجتماعی

از مهمترین کارهایی که انسان امروزی به صورت روزمره انجام میدهد، چک کردن شبکه های اجتماعی است و به همین دلیل گوگل اهمیت بسیاری به فعالیت یک سایت در فیس بوک، توییتر، لینکداین و گوگل پلاس می دهد. اگر به سئوی خارجی سایت خود اهمیت می دهید و میخواهید در میان کسب و کارهای رقیب سایت شما رتبه بهترین کسب نماید بهتر است در این چهار شبکه مجازی فعالیت کرده و لینک هایی به سایت خودتان وارد نمایید.

سئو خارجی سایت

تولید محتوا

از دیگر مواردی که میت واند به شما کمک کند تا سئو ارزان داشته باشید، تولید محتوا می باشد. در صورتی که سایت شما به صورت روزانه با محتوای ناب و جدید که کیفیت بالایی داشته باشد و اصول محتوا نویسی سئو در آن رعایت شده باشد را انجام دهید، علاوه بر اینکه بهانه هایی را ایجاد می کنید تا کاربران به سایت شما بازگردند، موتورهای جستجو بیشتر سایت شما را رصد می کنند و در آن می خزند که همین امر سبب می شود که شما بتوانید بهترین بازده را داشته باشید. تولید محتوا باید به صورت حرفه ای و بر اساس اصول سئو انجام داده شود در غیر این صورت می تواند باعث سئو منفی سایت شما شود که همین امر باعث از بین رفتن اعتبار سایت شما خواهد شد. در صورتی که به اصول محتوا نویسی آشنا نیستید می توانید از سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند استفاده کنید و یا یک وبلاگ نویس را استخدام کنید.

ثبت نام در موتورهای جستجو

پس از اینکه یک سایت را طراحی و آن را راه اندازی می کنید مورد توجه موتور های جستجویی مانند یاهو و گوگل خواهید بود ولی ممکن است ایندکس شدن سایت شما چند روزی طول بکشد. برای اینکه ایندکس شدن سایت شما در کمترین زمان انجام داده شود بهتر است خودتان ثبت نام در موتور های جستجو را انجام دهید که این روش می تواند بسیار در افزایش رتبه سایت شما تاثیر داشته باشد. انجام این کار در دسته بندی سئو off page قرار داده می شود و بهینه سازی داخلی سایت نیست.

سئو خارجی سایت

بوکمارک کردن پست ها

سئو خارجی سایت دارای انواع مختلفی است که هرکدام دارای بازده مخصوص به خود است. برای اینکار کافی است آخرین پستی که قرار داده اید را در سایت های بوکمارک مانند ردیت قرار دهید چرا که موتور های جستجو علاقه بسیار زیادی به این سایت ها داشته و لینک های قرار داده شده در آنها را به نحوی ویژه امتیازدهی می کنند. بوکمارک کردن می توان سئو خارجی سایت شما را به نحوی بسیار مطلوب بالا ببرند تا بتوانید بازده سایتی بسیار مناسب داشته باشید و یک سر و گردن از سایر رقبای خود بالاتر بروید.

سئو خارجی سایت

بازاریابی ویدئو

در دنیای مجازی امروز عکس ها و ویدئو ها از اهمیتی به مراتب بیشتر از متن ها پیدا کرده اند. برای سایت خود در شبکه های ویدئویی یک کانال ایجاد کنید و فیلم های خود را درون آنها قرار دهید. این کار می تواند باعث شود که بازاریابی ویدئو شما به نحو احسنت انجام شود. میتوانید لینک سایت خود را در این شبکه ها قرار دهید و از هشتگ هایی استفاده کنید که محصوص سایت شما هستند و دیگران نیز بتوانند برای شما تبلیغاتی انجام دهند. بازاریابی ویدئو دارای اهمیت بسیار زیادی از دید موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو است و قطعا سایتی که بتواند بهترین بازاریابی ویدئویی را انجام دهد می تواند بازده بسیار مناسبی را داشته باشد.

سئو خارجی سایت

کلام آخر، اهمیت سئو خارجی سایت

سئو سایت از مهمترین کارهایی است که روز به روز دارای قوانین جدیدتری میشود و این امکان را به شما میدهد که بتوانید بهترین سایت را از لحاظ موقعیت در میان سایر رقبای خود داشته باشید. با سئو سایت چه به صورت خارجی و چه داخلی میتوانید همواره اولین انتخاب مشتریان بالقوه باشید. سئو خارجی سایت را دست کم نگیرید چرا که این نوع از بهینه سازی امروزه کمتر مورد توجه قرار گرفته است و قطعا اگر مدیر سایتی به سئو خارجی سایت خود اهمیت دهد میتواند پیروز میدان رقابت در میان سایت ها باشد. در کل میتوان گفت که گوگل و یاهو که از اصلی ترین موتورهای جستجو میباشند سیاست هایی بسیار مناسب در زمینه سئو تعریف کرده اند که میتوانید با مطالعه و درک آنها هر روز سایتی بهتر داشته باشید که مشتریان بیشتری را به خود جذب مینماید. سئو خارجی سایت باید به صورت قدم به قدم انجام داده شود و گروهی از مدیران سایت باید روزانه کار خود را به انجام سئو خارجی سایت اختصاص دهند.

در صورتی که بتوانید این کار را به بهترین شکل انجام دهید قطعا سایت شما در مدت زمان بسیار کوتاهی میتواند رتبه الکسا بسیار مناسبی پیدا کرده و به انتخاب های اصلی سایت گوگل تبدیل میشود و سایت شما را در بازه بسیار گسترده ای از نتایج جستجو به عنوان ۵ سایت برتر سئو نمایش دهد. البته بسیاری از روش های سئو خارجی سایت وجود دارد که امروزه مورد استفاده قرار میگیرند ولی برای شروع به انجام کار سئو خارجی سایت میتوانید از این چند گزینه ای که به تفصیل به آنها پرداختیم بپردازید و کار خود را به گونه ای مثبت انجام دهید تا در راستای بهینه سازی هرچه بهتر سایت شما باشد و رتبه سایت شما را بهبود بدهد.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام