نکات مهم در رابطه با سئو عنوان صفحه

سئو عنوان صفحه

نکات مهمی در سئو عنوان صفحه باید موردتوجه قرار گیرد. عدم استفاده از عنوان‌های طولانی و همچنین غیر جذاب می‌تواند وضعیت سئو عنوان شما را بهبود ببخشد.

نکات مهم در رابطه با سئو عنوان صفحه

برای نشان دادن محتوای موجود در صفحه و همچنین مشخص نمودن بهترین عنوان برای صفحات وب از متایی به نام تگ عنوان صفحه استفاده می‌شود. برای روشن شدن این مطلب به نکته مهمی اشاره می‌کنیم. در رابطه با یک محتوای قوی و موردقبول شاید بیشترین توجهات به کیفیت و همچنین مطالب محتوا معطوف شود و کمتر کسی به‌عنوان مقاله توجهی داشته باشد.

 در ادامه این‌گونه بیان می‌کنیم که محتوایی که با یک عنوان قوی شروع نشود شاید دیگر موردتوجه کاربر و مخاطب قرار نگیرد. به‌عنوان‌مثال آوردن اعداد در عنوان می‌تواند برای مخاطب جذاب جلوه کند و برای او تعیین کند که با چه میزان محتوایی روبه‌رو خواهد شد. درواقع اگر مطلبی هرچند قوی نگارش شود و با یک عنوان جذاب آغاز نشود شاید مخاطب زحمت خواندن محتوای نوشته‌شده را به خود ندهد؛ بنابراین عنوان هر محتوا در وضعیت سئو بسیار تأثیرگذار است. در رابطه با این موضوع ما در ادامه به بیان نکات طلایی در رابطه باسئو عنوان صفحه خواهیم پرداخت.

سئو عنوان صفحه

دلیل اهمیت سئو عنوان صفحه

همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم برای وضعیت سئو، عنوان صفحه بسیار تأثیرگذار می‌باشد. اگر می‌خواهید تعداد ورودی‌های زیادی وارد سایت شما شود، ما به شم

ا پیشنهاد می‌کنیم که به‌عنوان صفحه خود بسیار اهمیت دهید. یکی از دلایل اهمیت عنوان صفحه استفاده از جستجوگرهایی مانند کروم و فایرفاکس از عنوان صفحه شما در بالای پنجره جستجوگرهایشان می‌باشد.

 یکی دیگر از دلایل اهمیت عنوان صفحه مشاهده کاربران در زمان جست‌وجوی کلمات کلیدی با آن می‌باشد که این احتمال وجود دارد مطلب و سایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر شود و عنوان صفحه می‌تواند برای جذب آن‌ها تأثیرگذار باشد. اولین سایتی که افراد با جستجوی کلمات کلیدی با آن روبه‌رو می‌شوند با عنوان مقاله شما آغاز خواهد شد؛ بنابراین عنوان مقاله بسیار قابل اهمیت است. اشتراک گذاشتن صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار، اولین برخورد با عنوان مقاله شما را نشان خواهد داد؛ بنابراین با توجه به موارد گفته‌شده توجه به سئو عنوان صفحه بسیار مهم و کلیدی می‌باشد.

سئو عنوان صفحه

تأثیر استفاده از کلمات کلیدی و خط عمودی در سئو عنوان صفحه

به کار بردن کلمات کلیدی در ابتدای عنوان صفحه می‌تواند در سئو آن تأثیرگذار باشد. یکی از پیشنهادهای بالای موتورهای جستجوی گوگل به کاربران ورود به صفحاتی است که کلمات کلیدی را در عنوان صفحه استفاده کرده باشند. برای بالا بردن میزان ورودی به سایت و همچنین بالا بردن نرخ کلیک، جلب کردن نظر کاربران با عنوان مناسب صفحه می‌تواند تأثیرگذار باشد.

 استفاده از خط (|) به‌عنوان جداکننده می‌تواند به‌عنوان صفحه شما نظم و ترتیب ببخشد و با توجه به‌عنوان مناسب و مرتب احتمال بالا رفتن نرخ کلیک صفحات شما بسیار زیاد خواهد شد. درواقع استفاده از خط عمود به کاربرانی که با صفحه شما مواجه می‌شوند این امکان را می‌دهد که همه‌چیز را تفکیک‌شده مشاهده نمایند و سریع‌تر به جست‌وجوی خود پایان دهند و شاید سایت شما شانس این را داشته باشد که هدف نهایی کلیک کننده‌ها باشد؛ بنابراین با توجه به موارد گفته‌شده سعی کنید عنوانی مناسب در حد ۶۰ تا ۷۰ کاراکتر را ایجاد نموده و از خط عمود برای تفکیک عبارات استفاده نمایید تا در سئو عنوان صفحه خود موفق باشید.

سئو عنوان صفحه

اهمیت عدم محتوای تکراری در سئو عنوان صفحه

یکی از مواردی که در سئو عنوان صفحه بسیار مهم و کلیدی می‌باشد عدم استفاده از کلمات و عبارات تکراری برای عنوان موضوع است. سعی کنید کمی خلاقانه عمل کنید و ایده‌های جالب خود را در عنوان پیاده‌سازی نمایید. عنوان صفحه بهترین مکان برای نشان دادن برتری شما نسبت به دیگر رقباست.

 استفاده از عنوان صفحه تکراری باعث دریافت اخطار در وب مستر از سوی گوگل خواهد شد؛ بنابراین تا می‌توانید از آوردن عبارات تکراری و یکنواخت در عنوان صفحه خودداری کنید و سعی کنید برتری‌های خود را در قالب ۶۰ تا ۷۰ کاراکتر کاملاً زیرکانه در عنوان صفحه پیاده کنید. با موارد گفته‌شده مطمئن باشید که سئو عنوان صفحه شما کاملاً اصولی رعایت خواهد شد.

سئو عنوان صفحه

 تأثیر آوردن مطالب مرتبط و نام شرکت در سئو عنوان صفحه

اگر با افزایش بانس ریت مواجه شدید بدانید که محتوای عنوان صفحه شما با محتوای داخل مطالب مرتبط نمی‌باشد. اگر تمامی موارد در رابطه با سئو عنوان صفحه رعایت شود اما در زمان مشاهده مطالب مخاطب با محتوایی ناهماهنگ با عنوان صفحه روبه‌رو شود، مطمئن باشید که او سریعاً صفحات سایت شما را ترک خواهد کرد و این موضوع نه‌تنها برای ورودی سایت شما بلکه در میزان رتبه شما ازنظر گوگل نیز تأثیرات منفی خواهد داشت؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تمامی موارد در رابطه با درستی محتوای عنوان صفحه را مدنظر قرار دهید و سعی کنید عنوان، چکیده‌ای مختصر از مطالب باشد.

اغراق و درشت‌نمایی بیش‌ازحد شاید باعث ورودی‌های بسیار شود ولی به‌سرعت سایت شما را با کاهش رتبه به دلیل افزایش بانس ریت روبه‌رو خواهد کرد. نکته بعدی آوردن نام شرکت در عنوان صفحه می‌باشد که این امر نیز در سئو عنوان صفحه تأثیرات مثبتی خواهد داشت. بدین منظور توصیه می‌کنیم که مطالب مرتبط با شرکت که مهم‌تر هستند در ابتدای عنوان صفحه درج شوند و نام شرکت و یا برند در انتهای عنوان آورده شود. استفاده از خط عمود نیز برای جداسازی توصیه می‌شود.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام