آشنایی با سئو کلاه سیاه و انواع آن

سئو کلاه سیاه

یکی از انواع مختلف سئو، سئو کلاه سیاه می باشد، این نوع سئو بدترین نوع سئو می باشد که ممکن است خطرات بسیار زیادی را نیز برای وب سایت شما داشته باشد. در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره سئو کلاه سیاه و همینطور روش های این نوع سئو سایت صحبت کنیم تا کمی بیشتر با سئو کلاه سیاه آشنا شوید.

سئو کلاه سیاه چیست؟

به صورت کلی می‌ توان گفت سئو کلاه سیاه به مجموعه ای از روش های غیرقانونی و مخرب گفته می‌ شود که با استفاده از این روش ها می توان رتبه وبسایت را در موتورهای جستجو افزایش داد. یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود تا سئو کلاه سیاه تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش رتبه وب سایت شما بگذارد این است که سئو کلاه سیاه بیشتر بر روی افزایش رتبه در موتورهای جستجو تمرکز می کند و تمرکز چندانی بر روی مخاطبان و کاربران وب سایت شما ندارد، به همین علت است که نسبت به روش های دیگر سئو تاثیر بسیار بیشتری دارد. این مجموعه روش ها به هیچ وجه مورد تایید موتورهای جستجو نیست چرا که افرادی که در کلاه سیاه انجام می دهند از دستورهای موتور جستجوگر گوگل برای سئو پیروی نمی‌ کنند و فقط قصد دارند که به هر طریقی که شده وب سایت خود را در صفحه اول موتورهای جستجو قرار دهند.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه با خرید لینک

خرید لینک یکی از بدترین روش هایی است که در سئو کلاه سیاه مورد استفاده قرار می گیرد، حتماً می‌ دانید برای اینکه رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو افزایش پیدا کند باید تعداد لینک های ورودی وب سایت شما افزایش پیدا کند، بسیاری از افراد و صاحبان وب سایت ها با اینکه کاربران چندانی ندارند اما تعداد لینک های ورودی خود را از طریق خرید لینک افزایش می ‌دهند تا به این ترتیب رتبه وب سایت آنها در موتورهای جستجو بالا بیاید. امروزه موتور جستجوگر گوگل با وب سایت هایی که از این طریق اقدام به بالا بردن رتبه خود در موتورهای جستجو می کنند  برخورد شدیدی می کند. توجه داشته باشید که افراد در این روش دیگر نیازی ندارند که هزینه زیادی را بر روی تولید محتوای سئو شده بپردازند و تنها کافی است همان هزینه خرید لینک های ورودی را بپردازند.

سئو کلاه سیاه

کامنت های اسپم از مهمترین روش های سئو کلاه سیاه

حتما تا به حال درباره کامنت های اسپم شنیده اید، گاهی اوقات ممکن است افرادی زیر پست های شما کامنت گذاری کنند و یا لینک وبسایت های خود را در زیر پست های شما قرار دهند، آدرس وب سایت های قرار داده شده معمولا ارتباطی با موضوع وب سایت شما و محتوایی که در رابطه با آن پست گذاشته اید ندارند و به همین دلیل تاثیر چندانی بر روی بک لینک شما نمی گذارند، به چنین کامنت های کامنت های اسپم گفته می شود یکی از مهمترین تکنیک های سئو کلاه سیاه می باشد. متاسفانه بسیاری از افراد گمان می‌ کنند که استفاده از کامنت های اسپرم تاثیر مثبتی بر روی افزایش رتبه وبسایت آنها در موتورهای جستجو می گذارد، در حالی که چنین نیست و علاوه بر اینکه این گونه کامنت ها هیچ گونه تاثیری بر روی بک لینک سایت شما ندارند حتی ممکن است باعث جریمه شدن وب سایت شما توسط موتورهای جستجو شود.

سئو کلاه سیاه

کپی کردن محتوا در سئو کلاه سیاه

تقریباً تمامی افرادی که در زمینه طراحی وب سایت فعالیت دارند و یا صاحب یک سایت می باشند می‌ دانند که تولید محتوای مناسب مهمترین عامل در افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو می باشد، به صورت کلی موتورهای جستجو اهمیت بسیار زیادی برای محتوای وب ‌سایت شما قائل هستند و در صورتی که از محتوای مناسبی در وب سایت خود استفاده کرده باشید خیلی سریع می توانید رتبه وب سایت خود را افزایش دهید. یکی از بدترین انواع سئو کلاه سیاه استفاده از محتواهای کپی شده در سایر وب سایت ها می باشد، استفاده از این محتواها علاوه بر اینکه می‌تواند باعث جریمه وب سایت شما شود و رتبه آن را تحت تاثیر منفی قرار دهد هویت و اعتبار وب سایت و برند شما را نیز از بین می‌ برد و به همین دلیل ممکن است خیلی سریع کاربران شما به میزان بسیار زیادی ریزش پیدا کنند.

سئو کلاه سیاه

استفاده از کلمات کلیدی

یکی از روش هایی که در سئو کلاه سیاه در سال های قبل بسیار مورد استفاده قرار می گرفت و کاربرد فوق العاده ای در تولید محتوا داشت استفاده از کلمات کلیدی به میزان بسیار زیاد در متن بود، معمولاً الگوریتم های موتورهای جستجو به این صورت طراحی شده بودند که هر چه کلمات کلیدی به میزان بیشتری در داخل تکرار می شدند رتبه وب سایت خیلی سریعتر بالا می آمد اما امروزه این روش نه تنها هیچ کاربردی ندارد بلکه ممکن است باعث جریمه وب ‌سایت شما هم بشود. به صورت کلی امروزه موتور جستجوگر گوگل برای استفاده کلمات کلیدی یک چگالی تعیین کرده که این چگالی بین یک تا سه درصد کل متن می باشد.

سئو کلاه سیاه

متن را پنهان نکنید

یکی از تکنیک هایی که معمولاً در سئو کلاه سیاه بسیار مورد استفاده قرار می ‌گیرد پنهان کردن متن می باشد، در این روش معمولاً شخص نویسنده سایت یا مسئول تولید محتوای سایت متنی را می ‌نویسند که برای کاربران وب سایت به نمایش گذاشته نمی ‌شود و تنها موتورهای جست و جو می تواند آن را مشاهده کنند، با استفاده از این روش در سال های اخیر بسیاری از سایت ها موفق شدند که رتبه وب سایت خود را به میزان بسیار زیادی افزایش دهند اما امروزه موتور جستجوگر گوگل و بسیاری دیگر از موتورهای جستجو خیلی سریع می ‌توانند این مورد را تشخیص دهند و وب سایت مورد نظر را جریمه کنند.

سئو کلاه سیاه

عبارت بندی کردن مجدد محتوا

بسیاری از افراد گمان می ‌کنند که اگر یک محتوایی که در سایت دیگری وجود دارد را دوباره عبارت بندی کنند می‌توانند موتور های جستجو را فریب دهند و از این محتوا به عنوان یک محتوای جدید استفاده کنند، این باور یک باور اشتباه می باشد و موتورهای جستجو خیلی سریع می‌توانند محتواهایی را که دوباره عبارت بندی شده‌اند را تشخیص دهند و این کار دقیقا مشابه محتوای کپی شده می باشد که دارای جریمه است. بنابراین در صورتی که از این تکنیک سئو کلاه سیاه استفاده کنید موتور جستجوگر گوگل خیلی سریع وب سایت شما را تشخیص میدهد و اقدام به جریمه کردن آن می کند. توجه داشته باشید که در چنین شرایطی ممکن است محتوای تولید شده توسط شما از لحاظ ظاهری شباهتی با محتوای اصلی نداشته باشد اما موتور جستجوگر گوگل دارای الگوریتم های بسیار باهوشی است که این مورد را کاملا تشخیص می‌ دهند.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام