آشنایی با بهترین ابزارها برای پیدا کردن کلمات کلیدی سئو

بازاریابی دیجیتال

یکی از مشکلاتی که در سئو سایت ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود بیاید پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب در سئو سایت می باشد. اکثر افرادی که به تازگی وارد دنیای سئو شده اند با این مشکل درگیر هستند و نمی توانند کلمات کلیدی مناسبی را برای صفحات مختلف سایت خود بیابند. به همین علت نیز ما در این مطلب قصد داریم ۸ مورد از بهترین ابزارهای پیدا کردن کلمات کلیدی سئو را به شما معرفی کنیم که با استفاده از این ابزارها به راحتی می توانید کلمات کلیدی مدنظر خود را بیابید و از آنها برای تولید محتوای مناسب برای سایت خود استفاده کنید. پس اگر شما هم در پیدا کردن کلمات کلیدی مشکل دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

ابزار Google Keyword Planner برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب

یکی از بهترین ابزارهایی که امروزه برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب سئو مورد استفاده قرار می گیرد ابزار Google Keyword Planner است که امکانات مختلفی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. برخلاف بسیاری از ابزارهایی که در این زمینه فعالیت دارند و به صورت پولی هستند این ابزار تمامی امکانات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از آن برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنید. البته شما بعد از ساخت حساب در این ابزار باید اقدام به شارژ آن کنید تا بتوانید برای طولانی مدت از آن استفاده کنید. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این ابزار این است که به صورت مستقیم به Google AdWords متصل است. ارتباط مستقیم با موتور جستجوی گوگل که بزرگترین موتور جستجو در دنیا است باعث می شود تا اطلاعات این ابزار بسیار دقیق باشد و در نتیجه شما بتوانید نهایت بهره را از آن ببرید.

 پیدا کردن کلمات کلیدی

آشنایی با ابزار SEMRUSH

SEMRUSH یک ابزار ساده و در عین حال قدرتمند است که می توان از آن برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب در سئو سایت استفاده کرد و از مزایای آن بهره مند شد. کار کردن با این ابزار بسیار ساده و راحت است و شما برای این که بتوانید کلمات کلیدی متناسب با سایت خود را پیدا کنید؛ کافی است که آدرس اینترنتی سایت خود یا رقبای خود را وارد کنید تا بتوانید خانواده کاملی از کلمات کلیدی مختلف را بیابید. این ابزار اطلاعات دقیق و جذاب دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا به شکل بهتری کلمات کلیدی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. استفاده از این ابزار بدون شک می تواند یکی از بهترین راهکارهایی باشد که شما برای استراتژی محتوا و یافتن کلمات کلیدی مدنظرتان استفاده کرده اید.

 پیدا کردن کلمات کلیدی

SpyFu از بهترین ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی سئو

اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال یک ابزار کامل برای پیدا کردن کلمات کلیدی در سئو سایت هستید SpyFu می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. این ابزار امکانات مختلفی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد که استفاده از آنها می تواند کار شما را برای یافتن کلمات کلیدی مورد نیاز برای تولید محتوا راحت تر کند. یکی از ویژگی های این ابزار این است که امکان آنالیز کسب و کار اینترنتی را برای شما فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی بر رقبای خود پیروز شوید. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این ابزار این است که به شما اجازه می دهد تا به سادگی وارد بازارهای نوظهور شوید و کلمات کلیدی مناسب برای این بازارها را نیز بیابید. به همین علت نیز بیشتر کسب و کارهای اینترنتی نوظهور از این ابزار استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند می شوند.

 پیدا کردن کلمات کلیدی

KWfinder یک ابزار مناسب برای پیدا کردن کلمات کلیدی سئو

ابزارهایی که تا این جای مطلب به شما معرفی کردیم ابزارهای کاملی برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب هستند ولی برخی از افراد علاقه مند هستند تا از ابزارهای اختصاصی تری برای انجام این کار استفاده کنند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما ابزار KWfinder را امتحان کنید. این ابزار به صورت کاملا اختصاصی طراحی و ساخته شده است تا به شما این امکان را بدهد که به راحتی بتوانید کلمات کلیدی مورد نیاز خود را بیابید. این ابزار یک ابزار کاملا جدید است ولی در مدت زمانی کوتاه موفق شده است تا محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از ابزار KWfinder برای یافتن کلمات کلیدی سئو این است که این ابزار سرعت بالایی را در یافتن کلمات کلیدی به شما ارائه می دهد. این ابزار دارای دو نسخه رایگان و پولی است که اگر استفاده از نسخه رایگان آن تجربه جذابی را به شما ارائه داد می توانید از مزایای نسخه پولی آن نیز بهره مند شوید.

 پیدا کردن کلمات کلیدی

آشنایی با ابزار Serpstat

Serpstat یک ابزار تحقیقاتی است که به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی سئو سایت کمک می کند. این ابزار برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ مطرح شد و کم کم افراد زیادی از آن استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شدند. یکی از ویژگی های مهم این ابزار این است که میزان دشواری کلمات کلیدی را به شما نمایش می دهد تا بتوانید راحت تر از میان کلمات کلیدی مختلف بهترین گزینه را برای استفاده در سایت خود انتخاب کنید. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که Serp Stat امکانات دیگری مانند میزان ترافیک جستجو، میزان رقابت بین کلمات کلیدی و … را نیز به شما ارائه می دهد که در صورت نیاز می توانید از هر یک از این ابزارها استفاده کرده و از مزایای آنها بهره مند شوید.

 پیدا کردن کلمات کلیدی

Long Tail Pro و ویژگی های آن

آخرین مورد از ابزارهای مفید برای پیدا کردن کلمات کلیدی سئو که در این مطلب قصد صحبت کردن درباره آن را داریم ابزار Long Tail Pro می باشد که این ابزار نیز یکی از قدرتمندترین نرم افزارها برای انجام این کار به شمار می آید. این نرم افزار قادر است تا اطلاعات دقیق و جزئی درباره هر یک از کلمات کلیدی به شما ارائه دهد که استفاده از این جزئیات می تواند به شما در انتخاب کلمات کلیدی کمک کند. این نرم افزار در واقع یک نرم افزار ابری است که به صورت پولی در دسترس است و شما برای استفاده از آن باید هزینه آن را بپردازید. با وجود غیر رایگان بودن از آنجایی که Long Tail Pro امکانات فوق العاده ای را به کاربران خود ارائه می دهد بسیاری از افراد اقدام به خرید و استفاده از آن می کنند.

 

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام