بهبود استراتژی لینک بیلدینگ یا لینک سازی

بهبود استراتژی لینک بیلدینگ

لینک سازی را می توان به یک قدم اصلی و بسیار مهم در راستای بهبود استراتژی بیلدینگ دانست که اکثر مردم نسبت به آن آگاهی ندارند، به همین دلیل در این متن درباره بهبود استراتژی لینک بیلدینگ (لینک سازی) با شما صحبت خواهیم کرد.

بهبود استراتژی لینک بیلدینگ

بک لینک چیست؟

بک لینک یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی سایت ها شناخته می شود، این عامل همانند یک دامنه است که می تواند تاثیر بسیار بالایی روی برتری سایت شما در نتایج گوگل داشته باشد به همین دلیل است که استراتژی لینک بیلدینگ یعنی لینک سازی با توجه بالایی روبرو شده است و ضروری شناخته می شود.

بهبود استراتژی لینک بیلدینگ

بهبود استراتژی لینک بیلدینگ (لینک سازی) :

در بهبود استراتژی لینک بیلدینگ (لینک سازی) شما باید نسبت به استراتژی های معرفی شده برای جذب مخاطب بالا در سایت، پایبندی کامل داشته باشید، این استراتژی ها می توانند محتوای بسیار ارزشمندی در یک سایت برای شما ایجاد کنند تا مخاطب احساس بهتری نسبت به سایت شما داشته باشد و زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند.

قابل توجه است که بگویم از مهم ترین استراتژی های لینک سازی می توان به تولید محتوای مناسب برای سایت اشاره داشت، برای مثال شما همین حالا در حال مطالعه یک محتوا در سایت ما هستید،در صورتی که این محتوا یک محتوای مناسب تلقی شود، شما علاقه به خواندن ادامه آن و حضور در سایت ما خواهید داشت و در نهایت این باعث بک لینک بالای سایت ما خواهد بود.

چگونه لینک های خراب را احیا کنیم؟

هنگامی که شما روی یک لینک کلیک می کنید تا وارد یک سایت شوید، این لینک وظیفه هدایت شما را خواهد داشت اما زمانی که لینک دچار مشکل باشد شما را به صورت ناخواسته به یک سایت دیگر هدایت خواهد کرد به این نمونه لینک ها، لینک خراب گفته می شود.

یکی از بهترین راههای مدیریت لینک بیلدینگ را می توان احیا لینک های خراب دانست، این نمونه لینک ها بازدهی سایت را بسیار پایین خواهند آورد و باعث می شوند که مخاطب نسبت به سایت احساس خوبی نداشته باشد، در نهایت رتبه بندی سایت موتور های جستجو دچار مشکل خواهند شد.

از نکات جالب در بهبود استراتژی لینک بیلدینگ (لینک سازی) می توان به اصلاح بسیار ساده لینک های خراب اشاره کرد که در این قسمت برای شما بیان شده است.

بهبود استراتژی لینک بیلدینگ

احیا لینک های خراب :

برای احیا لینک های خراب در ابتدا شما باید تمامی لینک های خراب رو با استفاده از یک ابزار به خصوص با نام Majestic جستجو کنید، این لیست می تواند بسیار گسترده باشد.

پس از اینکه لیست سایت های مورد نظر که دارای لینک خراب شما می باشند را تهیه کردید می توانید با تمامی سایت های مورد نظر تماس حاصل کنید تا از طریق یک ایمیل لینک مورد نظر را اصلاح کنند و لینک درست را جایگزین کنند.

احیای لینک های داخلی خراب :

یکی از بهترین بهبود استراتژی لینک بیلدینگ (لینک سازی) را می توان احیای لینک های داخلی خراب دانست زیرا این نمونه لینک دهی تاثیر بسیار بالایی روی رتبه بندی موتور جستجو خواهد داشت، شما برای آنالیز سلامت تمامی لینک دهی های داخلی سایت خود می توانید از گوگل سرچ کنسول استفاده کنید.

اگر توسط گوگل سرچ کنسول متوجه لینک اشتباهی در سایت خود شدید به بخش تولید محتواهای مختلف وارد شوید و لینک های اشتباه را تصحیح کنید.

بهبود استراتژی لینک بیلدینگ

 

استفاده از لینک ها و محتواهای پرطرفدار:

زمانی که شما می خواهید تولید محتوای مناسب برای بهبود استراتژی لینک بیلدینگ (لینک سازی) سایت خود انجام دهید، می توانید به لینک سایت های رقبا که در این زمینه پیشرفت بسیار گسترده ای داشته اند نگاهی کنید و از آنها الهام بگیرید، سپس یک محتوای متفاوت و اصلی مانند محتوای آنها تولید کنید و یک لینک بسیار ارزشمند برای آن قرار دهید.

برای اینکه بتوانید راه حل بیان شده را آسان تر انجام دهید می توانم استفاده از ابزارهای Ahrefs را به شما پیشنهاد کنم تا محتوای شما نسبت به محتوای سایت های رقیب برای بهبود استراتژی لینک بیلدینگ (لینک سازی) کارایی بالاتری داشته باشد.

مهم ترین استراتژی لینک سازی :

بهبود استراتژی لینک بیلدینگ (لینک سازی) یک موضوع اصلی می باشد که استراتژی بازاریابی تاثیر بسیار بالایی روی آن داشته است، این استراتژی را می توان تولید محتوای تاثیرگذار و با کیفیت تلقی کرد، زمانی که شما از استراتژی بازاریابی استفاده می کنید به تولید محتوایی خواهید پرداخت که مخاطبان را هدف خود قرار داده باشد و آنها را متقبلا مجاب به انجام یک هدف کند.

 

بهبود استراتژی لینک بیلدینگ

بهترین بهبود استراتژی لینک بیلدینگ (لینک سازی) :

تبدیل شدن به یک منبع ژورنالیستی :

یک منبع ژورنالیستی از اطلاعات می تواند اطلاعات روز و رویکرد های بسیار زیادی را در اختیار داشته باشد، در این راه حل شما سایت خود را می توانید به یک سایت خبری تبدیل و هر روز جدیدترین اطلاعات روی را به عنوان محتوا در سایت خود قرار دهید، این باعث می شود که رقبای شما کاهش پیدا کرده و شما راحت تر بتوانید هر روز در جستجوهای برتر قرار بگیرید.

همچنین شما می توانید برای تاثیرگذاری بالای این استراتژی از جمع آوری نظرات افراد مختلف در حوزه های خاص موضوعی استفاده کنید تا برای خواننده های شما تجربه های جدید و متفاوت از دیگر سایت ها ایجاد شود، البته باید توجه داشته باشید که تولید این محتوا و اجرای این استراتژی کار افراد عادی نمی باشد و شما باید از نویسنده ها، روزنامه نگارها و خبرنگارهای ماهر استفاده کنید.

رایگان بودن سایت :

یکی از مهم ترین استراتژی های بهبود لینک دهی سایت مسلما رایگان بودن سایت است، زمانی که شما هزینه ای را حتی کمترین هزینه را برای ورود به سایت خود تعیین میکنید، ۴۰% مخاطبان وارد سایت شما نشده و از سایت هایی استفاده می کنند که رایگان هستند.

پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان برای ورود به سایت خود و مطالعه محتوای تولید شده از مخاطبان خود هزینه دریافت نکنید بلکه از محتوای مناسب برای تبلیغات استفاده کنید تا هزینه چند برابر را به صورت غیر مستقیم دریافت کنید.

رپورتاژ با هدف لینک بیلدینگ :

از بهترین راه های بهبود استراتژی لینک بیلدینگ (لینک سازی) را می توان رپورتاژ دانست که تاثیر بسیار بالا و مثبتی روی سئو سایت دارد، شما می توانید در سایت خود آگهی های مختلفی را به عنوان رپورتاژ خبری یا رپورتاژ بازاریابی منتشر کنید تا یک فرصت مناسب برای ارتباط مخاطبان با خود تولید کرده و در آینده با آنها مشارکت کاری داشته باشید.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام