صفحه فرود چیست و چه کاربردی دارد

صفحه فرود چیست و چه کاربردی دارد

صفحه فرود چیست ؟ در طراحی وب سایت و ایجاد صفحات موثر حتما با نام صفحه فرود آشنا هستید. در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع صفحه فرود چیست و دارای چه ویژگی ها و کاربردهایی است با شما صحبت کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

صفحه فرود چیست و چه کاربردی دارد؟

پیج یا صفحه فرود چیست ؟ اگر وارد حوزه طراحی سایت شده باشید حتما با نام صفحه ورود یا لندینگ پیج آشنا هستید. ساخت صفحه فرود یکی از تکنیک‌ هایی است که باعث می ‌شود کاربران در برخورد اول وارد آن صفحه شده و پس ‌از آن به صفحات دیگر وب ‌سایت شما رجوع کنند. صفحه فرود اگر به ‌درستی طراحی شود می ‌تواند بازدیدی بسیار بالا برای وب ‌سایت شما به‌ همراه داشته باشد. سنجش میزان محبوبیت وب‌ سایت ها بر اساس ماندگاری کاربران در صفحات آنان می ‌باشد، به‌ همین دلیل اگر کاربران وارد صفحه ورود وب ‌سایت شما شوند و آن را بسته و دیگر به صفحات وب ‌سایت شما مراجعه نکنند، نشانه آن است که وب‌ سایت شما کاربر پسند نبوده و این موضوع سبب می شود تا کاربران پس از ورود به وب سایت شما فورا آن را ترک کنند و این یک امتیاز منفی برای وب سایت شما خواهد بود.

 صفحه فرود چیست

هدف از ایجاد یک صفحه فرود چیست ؟

در این قسمت از مقاله می‌ خواهیم به سوال هدف از ایجاد صفحه فرود چیست؟ بپردازیم. همان‌ طور که می ‌دانید صفحه فرود که صفحه ‌ای در وب ‌سایت ها می باشد تاثیرات شگفت انگیزی بر روی جذب کاربران ایفا خواهد کرد. کارایی صفحه ورود در سایت به این صورت است که می ‌تواند تعاملات بیشتر با کاربران را در پی داشته باشد. شما توسط صفحه فرود می ‌توانید به فروش مستقیم محصولاتتان بپردازید و آنان را مستقیماً به کاربران خود معرفی کنید. همچنین یکی دیگر از کارایی‌ های صفحه  فرود ایجاد مخاطبین بیشتر و جذب مخاطبین جدید می ‌باشد. البته این تکنیک‌ ها به‌ گونه ‌ای است که کاربران فعلی وب ‌سایت شما را حفظ کرده و به‌ دنبال جذب مخاطبین جدید می‌ گردد. سومین مورد از هدف ایجاد یک صفحه فرود این است که توسط این صفحه می ‌توانید با کاربران خود ارتباط برقرار کرده و آنان نیز توانایی ارتباط با شما را خواهند داشت.  ساخت صفحه فرود در یک وب سایت مدیران و صاحبان کسب و کار را با تحولی فراتر از انتظار از کسب و کار خود رو به رو خواهد کرد.

 صفحه فرود چیست

تکنیک برتر صفحه فرود

شاید تصور کنید ساخت صفحه فرود به تنهایی می تواند وب سایت شما را ارتقا دهد، اما نکات بسیار مهمی در طراحی و سایت صفحه فرود وجود دارد که باید به آنان دقت داشته باشید. ایجاد صفحه فرود باید دارای جذابیت های بصری بوده و علاوه بر نکات مهم راهنمایی کاربران نیز در آن وجود داشته باشد. این گونه کاربران بدون سردرگمی به خدمات شما آشنا خواهند شد و می توانند به مخاطبین همیشگی شما تبدیل شوند.

اما در ایجاد یک صفحه فرود باید از تکنیک‌ هایی استفاده کنید که کاربران بیشتری را به خود جذب کرده و از طریق آن صفحه کاربران بتوانند به دیگر صفحات شما رجوع کنند. شاید بتوان صفحه فرود را در اصلی وب‌ سایت شما در نظر گرفت که کاربران از آن وارد شده و می‌ توانند به دیگر نقاط وب ‌سایت شما مراجعه کنند. در این مقاله که هدف اصلی توضیح صفحه فرود چیست و انواع و ساخت صفحه فرود می باشد مفصلاً درباره کارایی صفحه فرود با شما صحبت کردیم. در ادامه می ‌خواهیم به توضیح تکنیک‌ هایی در مطلب صفحه فرود چیست؟ کارایی بسیار زیادی دارند و می‌ توانند وب ‌سایت شما را با دگرگونی‌ های بزرگ روبرو کنند بپردازیم. با انجام تکنیک های زیر می توانید به تولید لندینگ پیجی موثر بپردازید.

 صفحه فرود چیست

محتوای سایت و عبارات جستجو شده کاربران

حتما می‌ دانید که این روزها کاربران زمان زیادی را برای جستجو و خواندن مطالب نخواهند گذاشت پس تیترها و عبارات جستجو شده کاربران باید در صفحه فرود وجود داشته باشد. این یکی از تکنیک‌ هایی موثر است که می‌ تواند تعریف صفحه فرود چیست را با چالش رو به ‌رو کند. در صفحه فرود شما باید از کلیدی ‌ترین عناوین استفاده‌ کنید تا کاربران به‌ وسیله‌ آن بتوانند به دیگر صفحات وب‌ سایت تان مراجعه کنند. پس باید در وهله اول صفحه فرود شما دارای اطلاعاتی باشد که کاربران به آنان نیاز دارند. در این صورت می توانید کاربران خود را راهنمایی کرده و با راهنمایی بیشتر آنان به استفاده از دیگر خدمات خود تشویق کنید. این کار توسط وب سایت های بزرگ مورد توجه قرار می گیرد و بازدیدی بسیار را برای صاحبان وب سایت ها در پی خواهد داشت. حتما به معرفی دیگر محصولات یا خدمات خود بپردازید تا بازدید صفحات ارتقا یافته و نرخ پرش وب سایت شما کاسته شود. برای مثال اگر وب سایتی فروشگاهی دارید برای صفحه فرود از عبارات خرید، ارزان، تخفیف و … استفاده کنید تا در مدت زمانی کوتاه شاهد بازدید بالای وب سایت خود باشید.

 صفحه فرود چیست

وظیفه بعدی کاربران را تعیین کنید

همان‌ طور که در مقاله صفحه فرود چیست به آن اشاره کردیم شما باید در طراحی صفحه فرود گام بعدی کاربران را تعیین کنید. اگر وب ‌سایت شما یک وب ‌سایت فروشگاه اینترنتی است بهتر است که در صفحه فرود وب ‌سایت تان گزینه افزودن به سبد خرید را اضافه کنید ولی اگر وب‌ سایت شما یک وب‌ سایت محتوا محور و دارای مقالات متعدد است، می ‌توانید در صفحه فرود وب ‌سایت دکمه عضویت در خبرنامه را استفاده کنید. آنچه کاربر باید بعد از مشاهده صفحه فرود بداند عملیاتی است که باید در گام بعدی انجام دهد. پس شما خود باید وظیفه بعدی کاربران را تعیین کرده و در صفحه فرود وب ‌سایت تان از آنان استفاده کنید.

 صفحه فرود چیست

اشتراک ‌گذاری صفحه فرود در سایت را دست ‌کم نگیرید

یکی دیگر از روش‌ هایی که در ساخت صفحه فرود باید به آن دقت کنید این است که علایق کاربران را در نظر بگیرید اگر محتوای شما مورد پسند کاربران تان واقع شود، آنان تمایل دارند که مطالب یا محصولات شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. به‌ همین دلیل شما باید از دکمه‌ های اشتراک‌ گذاری در شبکه ‌های اجتماعی برای کاربران تان در صفحه فرود استفاده کنید. این کار می ‌تواند منجر به لینک سازی و گرفتن بک لینک از وب ‌سایت های دیگر باشد که خود تأثیرات بسیار شگفت ‌انگیزی بر روی سئو وب سایتتان و بازدید آنها خواهد گذاشت از مهم ‌ترین تکنیک‌ های سئو ساخت صفحه فرود است که آن را بهینه ‌سازی کرده و تمامی گام‌ های خود را برای بهینه‌ سازی بهتر وب ‌سایت و صفحه ورودتان به کار بگیرید.

 صفحه فرود چیست

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تگ های html مجاز به استفاده می باشند: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام